Termék és reklámfotó

Posted on

Pár értékes tudnivaló Termék és Reklámfotóhoz…

Eladni szeretnél valamit?

Még mielőtt szemünket fárasztanánk az olvasással, az első lépés, amit megteszünk, hogy megnyitjuk a kiválasztott termék fotóját (hozzáteszem itt nagyrészt el is döntjük, hogy megvesszük-e, vagy sem)

Egy hirdetés kép nélkül – legyen szó használt piacról, manufakturális egyedi termékről, vagy bármilyen webshop készletéről – rontja a leendő ügyfél vásárlási szándékát. Online vásárlás esetén nem kézzel fogható az áru, így ennek hiányában profi képekre lesz szükségünk.

Ahhoz hogy elkapjuk a vásárló pénztárcáját, profi fotóst kell megbízni.. Persze lehet próbálkozni házilag is, de az így készült fotó valószínűleg nem hozza majd a várt eredményt. Olcsóbb lesz, viszont gondoljunk bele megvennék-e a kiszemelt terméket amennyiben kisméretű és silány minőségű fotóval van ellátva, vagy tovább görgetnénk a google-t és ott vásárolnánk, ahol nagyméretű, jó minőségű fotóban tekinthetjük meg?

Feltételezhetjük akár azt is, hogy ezen spórolnak? Esetleg nem túl megbízható a cég…?

Ellenben egy profi fotósnak van hozzá megfelelő eszköze; gondolok itt full frame gépvázra, objektívekre, fény formálókra, és még sok más dologra, többek között ezek használatának ismeretére.

Jelenleg Canon 6d-vel dolgozom és objektívekből a Canon 35mm 1.4 L ,Canon 100mm 2.8 L Is Usm-t preferálom.  Van még más is a táskában, de azokat általában egyéb célokra alkalmazom.

Ezenfelül Stúdió vakuk, soft boxok, lámpa állványok, Manfrotto bomba biztos fényképező állvánnyal rendelkezem.

Egyszóval a tudatos vásárlót kell megcélozni, aki tudja mit akar és ehhez bizony elengedhetetlen egy kiváló minőségű, lehetőleg nagyítható  Termék-Reklám fotó!

Ne feledjük,

A fénykép az, ami eladja az árut!